Klasa 2b na Festynie

W sobotę odbył się 3 Rodzinny Festyn, na którym nasza klasa bawiła się świetnie, korzystając z wielu przygotowanych atrakcji. Oglądaliśmy taniec nowoczesny naszego kolegi Michała, kibicowaliśmy naszej drużynie piłkarskiej, która zajęła 1 miejsce wśród kl. drugich.W której oprócz chłopców grały nasze koleżanki Karolina, Zuzia i Lena która swoim strojem  przykuwała uwagę innych. Zapraszamy zobaczcie sami!

Dzień Dziecka - klasa 1 d

Uczniowie kl. 1d  z okazji Dnia Dziecka wybrali się do „Tary” Ośrodka Jeździectwa i Hipoterapii w Kamionce Wielkiej. Każde dziecko miało okazję jeździć konno ma ujeżdżalni, czyścić konia, poznać rasy i maści koni oraz uzyskać odpowiedzi na wiele trudnych pytań. Po tak ciekawej lekcji był czas  na zabawy, konkurencje sportowe z podkowami i pyszne kiełbaski. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

3 b poznajemy Nowy Sącz

W ramach innowacji „Nowy Sącz – moja mała Ojczyzna” klasa III b  uczestniczyła z zaplanowanych wycieczkach i wydarzeniach. Były to: wycieczka do Rynku, Miasteczka Galicyjskiego, wyjście na Cmentarz Komunalny, zajęcia z okazji Dnia Tradycji oraz spotkanie z historykiem dr Łukaszem Połomskim. Uczniowie zdobyli wiedzę na temat swojego miasta, poznali postać Bolesława Barbackiego, codzienne zajęcia, warunki życia oraz zawody dawnych mieszkańców regionu.

3 b Nasze spotkania z książką

Lubimy czytać książki, ale tez lubimy słuchać, jak czytają nam dorośli. W klasie III mieliśmy możliwość wysłuchania pięknego czytania w wykonaniu pani bibliotekarki Agnieszki Michalik. Poznaliśmy książki Renaty Piątkowskiej. Byliśmy też w MOK na spotkaniu autorskim z tą pisarką.

Dzień Dziecka w I a

Tegoroczny Dzień Dziecka klasa I a spędziła w  "TARZE" w Kamionce Wielkiej, w której czekała ją jazda konna, zwiedzanie stajni, łamigłówki logiczne i warsztaty plastyczne. Nie zabrakło tez grilla. Dzięki wspaniałym Rodzicom uczniowie świętowali dwa dni- w szkole czekała na nich pizza, sok i popcorn :)

Dzień Dziecka - 6a

Wernisaż  wystawy Marty Krzywickiej w Małej Galerii, pyszna pizza w w restauracji Jerry, a na zakończenie lody :) Ale grzeczne dzieci w tej 6a

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Dziecka!

Więcej… dodano dn. 03.06.22

Festyn Rodzinny - kl. 1d

Jedną z wyczekiwanych i najciekawszych imprez w naszej szkole jest Festyn Rodzinny. Uczniowie z kl. 1 d postanowili zrobić niespodziankę dla rodziców i zaprezentowali układ taneczny do piosenki Cleo  i Dawida Kwiatkowskiego „ Bratnie dusze”. Występ był bardzo udany i nagrodzony oklaskami.  Następnie Rodzice otrzymali  oryginalne niespodzianki od swoich pociech. Po pamiątkowych zdjęciach dzieci wraz z Rodzicami korzystali z różnych atrakcji, których było co niemiara!

Dnia Dziecka w klasie 7 c

Dnia 01.06.2022 roku z Okazji Dnia Dziecka Klasa 7 c wraz z wychowawcą Bołozem Łukaszem udała się spacerem na 2 godzinny seans filmowy w kinie Helios. Po zakończonym seansie wszyscy udali się na wspólny integracyjny posiłek do restauracji oraz na lody. W ten wyjątkowy dzień życzymy wszstkim dzieciom spełnienia marzeń oraz dużo uśmiechu jak i słonecznych wakacji.

Więcej… dodano dn. 03.06.22

VII Bieg Patrolowy

Uczniowie klasy 6B Aleksander Rutkowski, Oliwier Karabin-Grindel i Krzysztof Strakosz reprezentowali szkołę w VII Biegu Patrolowym /grze terenowej/ śladami Świętego Jana Pawła II.

Dzień Dziecka – 3c, 7f

1 czerwca – Dzień Dziecka - wybraliśmy się do Nowosądeckiej Małej Galerii, gdzie mogliśmy zobaczyć wystawę prac pani Marty Krzywickiej „Plac zabaw – książki pisane obrazami”. Pani Marta opowiadała nam jak powstają ilustracje do książek, wysłuchaliśmy fragmentu książki do której wykonała ilustracje. W drodze losowania 3 osoby otrzymały taką książkę. Wycinaliśmy zwierzątka z papieru, a na koniec na wszystkich czekała słodka niespodzianka – lody!!! Dziękujemy

Więcej… dodano dn. 02.06.22

Miasteczko Galicyjskie – 3c

W ramach realizacji innowacji pedagogicznej „Nowy Sącz- moja mała Ojczyzna

– podróże z historią” i poznawania naszego miasta wybraliśmy się do Miasteczka Galicyjskiego. Wzięliśmy udział w warsztatach plastycznych – wykonaliśmy sówki z drewna, które potem podarowaliśmy naszym kochanym mamom, z okazji ich święta. Zwiedziliśmy także: aptekę, zakład fotograficzny, remizę strażacką, zakład krawiecki.

To była bardzo ciekawa wycieczka

Więcej… dodano dn. 31.05.22

Klasa 1 d w Państwowej Straży Pożarnej - salka „Ognik"

23 maja uczniowie klasy 1 d odwiedzili Państwową Straż Pożarną i uczestniczyli w zajęciach z zakresu bezpieczeństwa przeciwpożarowego w salce „Ognik”. Uczniowie dowiedzieli się m. in. do jakich zagrożeń może doprowadzić niewłaściwe użytkowanie sprzętu domowego, jak działają czujniki dymu, jak powinna przebiegać ewakuacja z miejsca objętego pożarem. Oprócz  tego uczniowie zwiedzili ogromny garaż z różnymi wozami pożarniczymi i sprzętem gaśniczym. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.

Pierwsza pomoc w kl. 1 d

29 maja klasa 1 d wzięła udział w bardzo ważnej i cennej lekcji dotyczącej udzielania pierwszej pomocy. Zapraszamy do galerii.

Więcej… dodano dn. 31.05.22

Klasa 3b Zajęcia z I pomocy

27 maja 2022r. klasę III b oraz III c odwiedzili  wolontariusze z Zespołu Szkół w Starym Sączu. Pokazali  jak udzielać pierwszej pomocy. Przypomnieli numery telefonów alarmowych i jak należy postępować podczas zgłaszania wypadku. Potem były ćwiczenia praktyczne i każdy uczeń miał możliwość sprawdzenia swojej wiedzy i umiejetności.

Więcej… dodano dn. 30.05.22

Upominek dla mamy dzieci z kl.2b

26 maj Dzień Matki niemogliśmy zapomnieć o naszych kochanych mamusiach. Najpiękniej jak potrafimy wykonaliśmy podarunek dla mamy.

Więcej… dodano dn. 28.05.22

Górscy podróżnicy z 3a

18 maja klasa 3 a wybrała się na wycieczkę do Zakopanego. Uczniowie zwiedzili Muzeum Tatrzańskie, poznali zwierzęta zamieszkujące tamtejsze okolice. Zobaczyli skocznie narciarskie-Wielką Krokiew, zaznajomili się z tradycjami i zwyczajami górali, podziwiali ich chaty. Udaliśmy się również do Sanktuarium Fatimskiego i poznaliśmy historię budowy kościoła.  Kolejną atrakcją był wyjazd kolejką na Gubałówkę- skąd rozpościerał się niesamowity widok na zapierające dech w piersiach Tatry. Udaliśmy się także na Krupówki i tamtejsze stragany, na których zostały zakupione pamiątki.

Więcej… dodano dn. 24.05.22

Klasa 6a na spacerze po Nowym Sączu

Dziękujemy Panu Łukaszowi Połomskiemu za czas i wzbogacenie naszej wiedzy o Nowym Sączu.

Wspólna wycieczka klasy 7e i 7fi

19 maja klasy 7e i 7fi wyruszyły na wycieczkę. Już od początku szczęście im sprzyjało w postaci pięknego słonecznego dnia. Zwiedzanie rozpoczęło się od Muzeum Lizaka w Jaśle, podczas którego uczniowie zapoznali się z historią i techniką produkcji lizaków. Największą atrakcją była jednak możliwość samodzielnego uformowania lizaka, którego mogli ze sobą zabrać na pamiątkę odwiedzin Muzeum.

Więcej… dodano dn. 24.05.22

Zawody sportowe w kl. 2b

Nasza klasa brała udział w zawodach sportowych w różnych konkurencjach które wymagały dużej sprawności fizycznej.

Zabawa była suuuper!

Więcej… dodano dn. 23.05.22

Wycieczka klasy 5d

W dniu 19.05.2022r. uczniowie klasy 5d  uczestniczyli w wycieczce do Krakowa.  Pierwszym punktem wycieczki była Krakowska Manufaktura Czekolady. Podczas wizyty uczniowie poznali tajniki produkcji czekolady oraz uczestniczyli w warsztatach. Następnie odbyło się zwiedzanie Ogrodu Zoologicznego w Krakowie.

Klasa 3a w Domu Gotyckim

12.05.2022 klasa 3a w ramach realizacji innowacji szkolnej wybrała się do Muzeum-Domu Gotyckiego. Uczniowie  obcowali ze sztuką ludową, a także tą współczesną. Poznali pojęcie rubensowskie kształty, podziwiali wiele interesujących eksponatów wywodzących się z niedalekich rejonów. Niesamowity zachwyt wzbudziła makieta zamku Nowego Sącza, stare zdjęcia miasta i jego dzieje- akt lokacyjny miasta. Uczniowie z uwagą słuchali kustosza i podziwiali sztukę.

Więcej… dodano dn. 17.05.22

Wyjście do teatru klasy 7 c

Dnia 16.05.2022 roku klasa 7 c w raz z wychowawcą Bołozem Łukaszem udała się do sądeckiego MOKu na spektakt "Mały Książę" "Kochając Różę". Udział w spektaklu został poprzedzony spacerem w słonecznej pogodzie.

Wycieczka 5a

Klasa 5a - wycieczka do zamku "Stara Baśń"w Grybowie, oraz do "Skamieniałego Miasta" w Ciężkowicach. Była świetna zabawa i piękne widoki. Polecamy !!!

Więcej… dodano dn. 13.05.22

Klasa 2b w Galerii

Dzisiejsze zajęcia odbyły się w plenerze Bawiliśmy się w architektów ogrodów, trzeba przyznać że  całkiem nieźle nam to wyszło.

Więcej… dodano dn. 11.05.22

1c Dzień Ziemi

Z okazji Dnia Ziemi wszyscy uczniowie wykonali prace na wystawę. Były to EKO-ludki i EKO-zwierzaki. Wszystkie były bardzo pomysłowe – zobaczcie sami.

Więcej… dodano dn. 02.05.22

Szkolny Turniej w Dwa Ognie Klas 5

Z inicjatywy nauczyciela wychowania fizycznego Romany Kociołek w dniu 28.04.2022r. w naszej szkole odbył się Szkolny Turniej w Dwa Ognie klas V. Uczniowie rozgrywali swoje mecze w systemie każdy z każdym. W finale spotkały się klasy 5b i 5c, mecz był wyrównany natomiast klasa 5b wygrała to spotkanie.

Więcej… dodano dn. 29.04.22

Savoir Vivre w klasie 3a

Podczas ostatnich zajęć technicznych uczniowie klasy 3a wykonywali samodzielnie zdrowe kanapki, na których umieszczali ulubione składniki. Kanapki były pełne kolorowych warzyw, co zwiększało apetyt uczniów. Podczas wykonywania pracy uczniowie dbali o bezpieczeństwo. Zapoznali się także z zasadami Savoir Vivre, zadbali o estetykę stanowiska i odpowiednią prezentację. Pamiętali także o wspólnym poczęstunku.

Więcej… dodano dn. 28.04.22

3c - spektakl pt.”Kto się boi Pani Eś?”

25 kwietnia 2022r. klasa 3 c wybrała się do Miejskiego Ośrodka Kultury, aby obejrzeć spektakl teatralny pt. „Kto się boi Pani Eś?”. W spektaklu wystąpiły nasze klasowe koleżanki – Martynka i Blanka. Przedstawienie bardzo nam się podobało.

Więcej… dodano dn. 27.04.22

Dzień Ziemi w 3c

Nasze eko – ludki i eko – zwierzaki przygotowane na wystawę z okazji Dnia Ziemi.

Klasa 2b w teatrze

Dzisiaj byliśmy w teatrze na przedstawieniu pt.,, Kto się boi pani Eś ". Spektakl był bardzo ciekawy i interesujący. Po przedstawieniu odwiedziliśmy Małą Galerię gdzie oglądaliśmy kolekcję plakatów, które okazały  się bardzo interesujące.

Więcej… dodano dn. 27.04.22

Dzień Ziemi

Świętowanie Dnia Ziemi przez klasę 6a.

Klasa 2b w Galerii

W Galerii Sztuki Współczesnej został rozstrzygnięty konkurs na najładniejszy domek z pudełka po butach.  W naszej klasie wygrały Zuzia.A i Zuzia P. Gratulujemy!!!!

Więcej… dodano dn. 22.04.22

Pierwsza Pomoc w 2b

Uczestniczyliśmy dzisiaj w zajęciach z Pierwszej Pomocy. Uczniowie Szkoły Budowlanki oraz Strażacy uczyli nas jak należy zachować się , i co robić udzielając Pierwszej Pomocy potrzebującym. Zajęcia były super!!!

Klasa 3 c wyruszyła na wycieczkę klasową

W dniu 6 kwietnia klasa 3 c wyruszyła na wycieczkę klasową. Głównym punktem wycieczki było zwiedzanie Kopalni Soli w Bochni i trzeba przyznać, że to było niesamowite przeżycie. Potem zwiedziliśmy jeszcze zamek w Nowym Wiśniczu i odrestaurowane ruiny zamku w Czchowie. Wszyscy zgodnie stwierdzili, że to była super wycieczka.

Więcej… dodano dn. 13.04.22

Przygotowanie do Świąt Wielkanocnych w Ia

W ramach przygotowania się do Świąt Wielkanocnych, uczniowie klasy Ia wykonali koszyczki, pisanki i samodzielnie zasadzili rzeżuszkę. Koszyczki będą ozdobą na ich świątecznych stołach.

Więcej… dodano dn. 12.04.22

Dzień książki w klasie 2b

W poniedziałek z okazji Międzynarodowego Dnia Książki dla dzieci gościliśmy w klasie koleżanki ze starszych klas, które czytały nam ciekawe fragmenty książki.

Więcej… dodano dn. 08.04.22

Mozaiki 1b

Praca, praca, praca :) Oj, nie było tak źle - geomteeryczne mozaiki wyszły cudownie. Zapraszamy do galerii.

Więcej… dodano dn. 25.03.22

Wycieczka do kopalni soli klasa 1a i 1d

17.03 klasy 1a i 1d wybrały się na wycieczkę do Kopalni Soli w Bochni. Dzieci miały możliwość spotkania ze Skarbnikiem oraz poznały historie kopalni na podstawie legend, które były połączone z multimedialnym przekazem. Atrakcją dla Dzieci była także gra w piłkę na olbrzymim podziemnym boisku. Wycieczka była świetna. Zapraszamy do obejrzenia fotorelacji.

Dzień bez plecaka w klasie 2b

Pierwszy dzień wiosny był dniem bez plecaka. Nasze propozycje były bardzo ciekawe np. pudło tekturowe, poszewka, worek, reklamówka, zresztą zobaczcie sami.

Więcej… dodano dn. 25.03.22

Klasa 2b na wycieczce w Kopalni Soli

22 marca nasza klasa pojechała na wycieczkę do Kopalni soli w Bochni. Pan przewodnik oprowadzał nas po Kopalni i opowiadał wiele ciekawych historii. Było wiele ciekawych atrakcji. Wycieczka była suuper!!! Zapraszamy do obejrzenia zdjęć.